Connect with us

Samospráva

Klientské centrum mestského úradu čaká rekonštrukcia

Published

on

Mestský úrad Piešťany
Reklama

Radnica bude v období vianočných sviatkov fungovať v obmedzenom režime. Matrika je z dôvodu školenia zatvorená 17. decembra a celý mestský úrad na Silvestra. Rekonštrukcia klientského centra potrvá od 19. do 27. 12.

[singlepic id=37855 w=520 h=340 float=center]

Reklama

„Počas týchto dní je zabezpečená prevádzka Klientskeho centra I. v obmedzenom režime v priestoroch Klientskeho centra II. (vľavo),“ informoval mestský úrad. Odpovede na prípadné otázky ohľadom ďalších obmedzení poskytnú na Informáciách (tel. č.: 033/77 65 311).

Rekonštrukcia prvej časti klientského centra spočíva vo výmene koberca a oprave prepadnutých častí betónovej podlahy. „Vykonávať ju bude piešťanská firma Midaw – Daniel Wolf. Celkové náklady na opravu sú 1 289 eur,“ uviedla hovorkyňa radnice Barbora Piovarčiová.

Reklama

Občanom prístupnejší priestor klientského centra vznikol na prízemí mestského úradu v roku 2004. Po stavebných úpravách tam vznikla pokladňa a oddelenia evidencie obyvateľstva, sociálnych služieb a toalety. V Klientskom centre I. sa nachádza matrika, podateľňa aj pracovisko osvedčovania listín.

(mp)

Reklama