Novinky
Mesto vyhlasuje výberové konania na piatich vedúcich oddelení mestského úradu
Mesto Piešťany vypisuje výberové konania na miesta piatich vedúcich oddelení mestského úradu. Záujemcovia o post vedúceho Oddelenia IT a majetkových služieb, Oddelenia personálnych služieb, Oddelenia právnych a klientských služieb, Oddelenia sociálnych a školských služieb a Oddelenia stavebných služieb a rozvoja mesta sa môžu prihlásiť do 13. januára 2016. Viac o podmienkach pre uchádzačov v jednotlivých oznámeniach.
Oznámenie o vyhlásení výberového konania
Primátor mesta Piešťany Miloš Tamajka, M. B. A.
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta vedúceho Oddelenia IT a majetkových služieb Mestského úradu v Piešťanoch
Kvalifikačné predpoklady:
-
vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
-
3 roky praxe v riadení
Iné kritériá a požiadavky:
-
organizačné a riadiace schopnosti
-
komunikatívnosť
-
ovládanie všeobecne záväzných právnych predpisov s dôrazom na všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti samosprávy
-
práca s počítačom
Zoznam požadovaných dokladov:
-
žiadosť o zaradenie do výberového konania
-
štruktúrovaný profesijný životopis s prehľadom doterajších zamestnaní a pracovného zaradenia
-
výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
-
overená kópia o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
-
doklady preukazujúce kvalifikačné, prípadne osobitné kvalifikačné predpoklady
-
čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
-
čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na prácu vedúceho zamestnanca vo výkone práce vo verejnom záujme
-
čestné vyhlásenie, že všetky údaje sú pravdivé
Názov zamestnávateľa:
Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany
Plat bude určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť o účasť vo výberovom konaní s požadovanými dokladmi doručte do 13.01.2016 na adresu Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany. Na obálku napíšte „Výberové konanie – vedúci Oddelenia IT a majetkových služieb“. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia alebo odovzdania žiadosti do podateľne MsÚ.
Uchádzači spĺňajúci predpoklady budú písomne pozvaní na výberové konanie. Na základe uskutočneného výberového konania bude s úspešným uchádzačom uzatvorená pracovná zmluva.
Miloš Tamajka, M. B. A.
primátor
——————————————————————————————————————————————–
Oznámenie o vyhlásení výberového konania
Primátor mesta Piešťany Miloš Tamajka, M. B. A.
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta vedúceho Oddelenia personálnych služieb Mestského úradu v Piešťanoch
Kvalifikačné predpoklady:
-
vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
-
3 roky praxe v riadení
Iné kritériá a požiadavky:
-
organizačné a riadiace schopnosti
-
komunikatívnosť
-
ovládanie všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti personalistiky a odmeňovania v pôsobnosti samosprávy
-
práca s počítačom
Zoznam požadovaných dokladov:
-
žiadosť o zaradenie do výberového konania
-
štruktúrovaný profesijný životopis s prehľadom doterajších zamestnaní a pracovného zaradenia
-
výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
-
overená kópia o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
-
doklady preukazujúce kvalifikačné, prípadne osobitné kvalifikačné predpoklady
-
čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
-
čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na prácu vedúceho zamestnanca vo výkone práce vo verejnom záujme
-
čestné vyhlásenie, že všetky údaje sú pravdivé
Názov zamestnávateľa:
Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany
Plat bude určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť o účasť vo výberovom konaní s požadovanými dokladmi doručte do 13.01.2016 na adresu Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany. Na obálku napíšte „Výberové konanie – vedúci Oddelenia personálnych služieb“. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia alebo odovzdania žiadosti do podateľne MsÚ.
Uchádzači spĺňajúci predpoklady budú písomne pozvaní na výberové konanie. Na základe uskutočneného výberového konania bude s úspešným uchádzačom uzatvorená pracovná zmluva.
Miloš Tamajka, M. B. A.
primátor
——————————————————————————————————————————————–
Oznámenie o vyhlásení výberového konania
Primátor mesta Piešťany Miloš Tamajka, M. B. A.
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta vedúceho Oddelenia právnych a klientskych služieb Mestského úradu v Piešťanoch
Kvalifikačné predpoklady:
-
vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa právneho zamerania
-
3 roky praxe v riadení
Iné kritériá a požiadavky:
-
organizačné a riadiace schopnosti
-
komunikatívnosť
-
ovládanie všeobecne záväzných právnych predpisov s dôrazom na všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti samosprávy
-
práca s počítačom
Zoznam požadovaných dokladov:
-
žiadosť o zaradenie do výberového konania
-
štruktúrovaný profesijný životopis s prehľadom doterajších zamestnaní a pracovného zaradenia
-
výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
-
overená kópia o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
-
doklady preukazujúce kvalifikačné, prípadne osobitné kvalifikačné predpoklady
-
čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
-
čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na prácu vedúceho zamestnanca vo výkone práce vo verejnom záujme
-
čestné vyhlásenie, že všetky údaje sú pravdivé
Názov zamestnávateľa:
Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany
Plat bude určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť o účasť vo výberovom konaní s požadovanými dokladmi doručte do 13.01.2016 na adresu Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany. Na obálku napíšte „Výberové konanie – vedúci Oddelenia právnych a klientskych služieb“. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia alebo odovzdania žiadosti do podateľne MsÚ.
Uchádzači spĺňajúci predpoklady budú písomne pozvaní na výberové konanie. Na základe uskutočneného výberového konania bude s úspešným uchádzačom uzatvorená pracovná zmluva.
Miloš Tamajka, M. B. A.
primátor
———————————————————————————————————————————————
Oznámenie o vyhlásení výberového konania
Primátor mesta Piešťany Miloš Tamajka, M. B. A.
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta vedúceho Oddelenia sociálnych a školských služieb Mestského úradu v Piešťanoch
Kvalifikačné predpoklady:
-
vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
-
3 roky praxe v riadení
Iné kritériá a požiadavky:
-
organizačné a riadiace schopnosti
-
komunikatívnosť
-
ovládanie všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti sociálnej a školstva v pôsobnosti samosprávy
-
práca s počítačom
Zoznam požadovaných dokladov:
-
žiadosť o zaradenie do výberového konania
-
štruktúrovaný profesijný životopis s prehľadom doterajších zamestnaní a pracovného zaradenia
-
výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
-
overená kópia o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
-
doklady preukazujúce kvalifikačné, prípadne osobitné kvalifikačné predpoklady
-
čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
-
čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na prácu vedúceho zamestnanca vo výkone práce vo verejnom záujme
-
čestné vyhlásenie, že všetky údaje sú pravdivé
Názov zamestnávateľa:
Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany
Plat bude určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť o účasť vo výberovom konaní s požadovanými dokladmi doručte do 13.01.2016 na adresu Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany. Na obálku napíšte „Výberové konanie – vedúci Oddelenia sociálnych a školských služieb“. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia alebo odovzdania žiadosti do podateľne MsÚ.
Uchádzači spĺňajúci predpoklady budú písomne pozvaní na výberové konanie. Na základe uskutočneného výberového konania bude s úspešným uchádzačom uzatvorená pracovná zmluva.
Miloš Tamajka, M. B. A.
primátor
——————————————————————————————————————————————–
Oznámenie o vyhlásení výberového konania
Primátor mesta Piešťany Miloš Tamajka, M. B. A.
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta vedúceho Oddelenia stavebných služieb a rozvoja mesta Mestského úradu v Piešťanoch
Kvalifikačné predpoklady:
-
vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
-
3 roky praxe v riadení
Iné kritériá a požiadavky:
-
organizačné a riadiace schopnosti
-
komunikatívnosť
-
ovládanie všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti stavebného poriadku, životného prostredia a projektov v pôsobnosti samosprávy
-
práca s počítačom
Zoznam požadovaných dokladov:
-
žiadosť o zaradenie do výberového konania
-
štruktúrovaný profesijný životopis s prehľadom doterajších zamestnaní a pracovného zaradenia
-
výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
-
overená kópia o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
-
doklady preukazujúce kvalifikačné, prípadne osobitné kvalifikačné predpoklady
-
čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
-
čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na prácu vedúceho zamestnanca vo výkone práce vo verejnom záujme
-
čestné vyhlásenie, že všetky údaje sú pravdivé
Názov zamestnávateľa:
Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany
Plat bude určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosť o účasť vo výberovom konaní s požadovanými dokladmi doručte do 13.01.2016 na adresu Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany. Na obálku napíšte „Výberové konanie – vedúci Oddelenia stavebných služieb a rozvoja mesta“. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia alebo odovzdania žiadosti do podateľne MsÚ.
Uchádzači spĺňajúci predpoklady budú písomne pozvaní na výberové konanie. Na základe uskutočneného výberového konania bude s úspešným uchádzačom uzatvorená pracovná zmluva.
Miloš Tamajka, M. B. A.
primátor