Connect with us

Novinky

Luxus nie je len pre bohatých. Dopriať si ho môžete aj vy

Published

on

Reklama

Od minulého štvrtka je v Piešťanoch otvorený nový obchodík Crystal beauty. Ponúka kúpelňovú kozmetiku, ktorá je luxusná zvonku i z vnútra, avšak za prijateľnú cenu. Zaujímavý je aj príbeh majiteľov.

Stanislav Kočiš, rodák zo Stropkova, pôsobil ako riaditeľ luxusných kúpeľov, jeho manželka Barbora, pôvodom z Myjavy, bola jeho zástupkyňou. Obaja však cítili, že naháňania už bolo dosť. „Nejakým spôsobom sme už potrebovali zatiahnuť ručnú brzdu. Potrebovali sme spomaliť, a tak sme sa rozlúčili s predošlými vyššími pozíciami a rozhodli sme sa vyskúšať niečo nové,“ hovorí S. Kočiš.

Reklama

Keďže roky pôsobili v oblasti zdravia a krásy, rozhodli sa zostať v tomto segmente, avšak vo výrazne spomalenej verzii. Produkty, ktoré dnes predávajú, majú dlhodobo odskúšané na sebe. Vedia, že sú kvalitné, fungujú a preto nemajú najmenšiu obavu odporúčať ich aj iným.

V ponuke obchodíku, ktorý nájdete na začiatku piešťanskej pešej zóny smerom od Kolonády, je kúpeľňová kozmetika ako mydlá, telové mlieka i mlieka na ruky, sprchové šampóny či vlasová kozmetika.

Reklama

Produkty s kvalitným obsahom i dizajnom

Sortiment tvoria tri výnimočné značky – nemecká Vivian Gray, talianska Nesti Dante a francúzska Energie Fruit. Medzi produktami nájdete napríklad mydlo s 23 karátovým zlatom, či platinové mydlo. To je podľa Stanislava Kočiša veľmi vhodné na leto, keďže pomáha riešiť problém nadmerného potenia. Kozmetika v Crystal beauty je kvalitná zvnútra, ale zaujme aj dizajnom. Ten pre Energie Fruit robila napríklad známa francúzska blogerka Angeline Melin žijúca v Paríží.

„Zákazníci sa však nemusia báť, prísť k nám a hovoriť si, že to bude určite len pre bohatých. Naše produkty sa nesú v duchu motta „Luxury for overyone“ – „Luxus pre každého“. Naozaj sú pre každého, a tak máme nastavené aj ceny, “ hovorí Barbora Kočišová.

Obchodík je veľmi príjemný a útulný. O jeho vzhľad sa postarala dizajnérka  Helena Čupková z Piešťan a o realizáciu Šiška nábytok zo Špačiniec. „Chceli sme ho poňať ako výkladnú skriňu, ktorá bude lákať, ale zároveň ponúkne útulné príjemné prostredie. Ako sme už spomínali produkty sú kvalitné nielen z vonku, ale sú kvalitné aj z vnútra. To znamená, že sú tu BIO, VEGAN prípravky, kozmetika na citlivú pokožku a samozrejme nie sú testované na zvieratách,“ dodáva Stanislav Kočiš.

PR

Reklama