Názory a komentáre
Prezentácia Piešťan – stále to isté bez nápadu
Piešťany sa opakovane predstavujú na veľtrhoch cestovného ruchu v Bratislave a Prahe, avšak ich prezentácia je každoročne na jedno kopyto, bez nápadu a štipky kreativity.
[singlepic id=39432 w=520 h=340 float=center]
Kvitujem, že na veľtrh v Bratislave nedával Rezort Piešťany, ktorý mal účasť Piešťan pod palcom, vyrábať nový stánok, ale zrecykloval minuloročný, resp. predminuloročný. V dobe, keď peňazí nie je nazvyš je to rozumný krok. To však neznamená, že stánok a propagácia musí byť rovnaká, bez nápadu a kúska kreativity. Čokoládu ponúkali Piešťany na stánku už v roku 2011, vraj sa osvedčila, a tak ju ponúkali aj teraz. Je naozaj čokoláda to, čo robí Piešťany Piešťanmi? Mesto Piešťany sa pýši sloganom „Mesto slnka, vody a zdravia“. Čo tak skúsiť chytiť sa týchto slov a začať rozmýšľať ako veci spraviť lepšie?
Prvé mi napadlo, že Piešťany sa vodou veľmi prezentovať nemôžu. Teda môžu tou v kúpeľoch alebo v jazere Sĺňava. Poriadne kúpalisko, či akvapark zodpovedajúci súčasným požiadavkám návštevníkov je v nedohľadne a mnohí ľudia pracujúci v cestovnom ruchu len ťažko klientom vysvetľujú, že v Piešťanoch nič také nieje. Takže na čo sa zamerať? Čo láka ľudí?
Podľa môjho názoru je to príroda, ktorú tu ešte máme a celková atmosféra mesta, napriek tomu, že je v ňom čo zlepšovať. Takže tip na kreatívny nápad ako prezentovať Piešťany, krásnu prírodu a pohyb a aktivitu. Stačí natočiť piešťanský kolokruh z pohľadu cyklistu, na výstavu zobrať jeden pekný bicykel osadený na interiérovom trenažéri, pustiť video projekciu na bielu stenu a už sa potenciálny návštevníci môžu preháňať po okolí Piešťan. Mnohých by podľa mňa takáto prezentácia zaujala ďaleko viac ako letáky a brožúrky, či cukríky, keď sa minie čokoláda.
Ak máte aj vy nejaký tip pre kompetentných, pokojne ho napíšte do komentárov.
Autor: Tomáš Hudcovič