Koktail
Veľká recenzia donášok pizze v Piešťanoch
Po roku a pol od prvého pizza testu sa partia mladých ľudí rozhodla test donášok pizze zopakovať. Na základe vlaňajších skúsenosti sa zamerali nielen na chuť, pretože tá je u každého subjektívna, ale najmä na zákaznícky servis a celkový pocit zo svojej objednávky.
[singlepic id=43902 w=520 h=340 float=center]
Veľké fast-foodové reťazce vykonávajú tzv. mystery shoppingy, alebo tajné nákupy, kedy predajcovia nevedia, že ide o tajného zákazníka a ten následne hodnotí celý proces objednávky až po odnesenie tácky na odkladací pult. Naši recenzenti sa nechali inšpirovať takouto kontrolou, aby zistili úroveň poskytovaných služieb piešťanských donášok pizze.
„Tento test sme sa rozhodli urobiť najmä preto, aby sme uvideli, či pizzerie urobili aký-taký pokrok od posledného hodnotenia,“ uviedla Žofia, ktorá celý projekt spolu s Erikom koordinovala. Na akcii sa v sobotu 8. júna večer stretlo desať mladých ľudí. Osem z nich pizzu ochutnávalo a hodnotilo a dvaja ľudia celý projekt organizovali, objednávali, preberali, vážili a fotili pizzu.
Tento rok bolo zloženie hodnotiacich trochu pestrejšie. Najmladšia účastníčka bola Majka, ktorá má 20 rokov a práve končí prvý ročník ekonomickej fakulty v Brne. Najstarším účastníkom bol Pavol, ktorý má 29 rokov a pracuje v automobilovom priemysle ako predajca áut. Ďalšími účastníkmi boli Marián, Jerguš, Peter, Juraj, Barbora a Matúš, dokopy teda 8 hodnotiacich ľudí.
Hodnotili sme pizzerie: Bandi, Dompek, Expres, Habanero, Ippolito, Pizza k Dverám, La Stella, Leierov Dvor, Pizza Mizza, U Páva, Perla, Tri Groše.
Pizzu Palermo sa nám nepodarilo zhodnotiť, nakoľko nás záznamník informoval, že momentálne rekonštruujú priestory.
A ako to celé prebiehalo?
„Zoznam pizzérii sme si rozdelili na 3 veľké skupiny. Rozhodli sme sa objednať klasiku – syr, šunka, šampiňóny z každej pizzérie. Samotnému testu predchádzala príprava, kde sme si pomocou bežného internetového vyhľadávača dali vyhľadať pizzérie. Z nich sme čerpali názvy, ceny a gramáže. Tak, ako ktokoľvek iný, kto si chce objednať pizzu.
Ochutnávači sedeli v inej miestnosti ako my, čo sme objednávali pizze a to z dôvodu zachovania objektívnosti. Pizzu sme objednávali takým spôsobom, že Erik so Žofiou mali v uchu jedno slúchadlo. „To preto, aby ostatní nepočuli, ktorej pizzérii voláme, ale zároveň, aby sme my dvaja vedeli objektívne posúdiť preberanie objednávky,“ uviedol Erik, ktorý stojí za celým nápadom.
Pri preberaní objednávky hodnotili nasledujúce veci:
– pozdrav a predstavenie pizzérie, tón hlasu, používanie “čarovných“ slov ako “Prosím“ a “Ďakujem“
– pýtali sa na čas dodania, aby vedeli posúdiť ich presnosť v odhade
Ďalší aspekt, ktorý hodnotili, bolo samotné doručenie pizze:
– správanie vodiča – pozdrav, vystúpenie z auta, poďakovanie, či povedal “Dobrú chuť“ a či nám povedal ako zákazníkovi “Dovidenia“ pri odchode.
– obdržanie pokladničného bloku z registračnej pokladne (Ak sme dostali paragón, tak sme sa spýtali či by nám vedeli dodať aj pokladničný blok, ak áno, tak dokedy a ak nie, tak prečo. V danom hodnotiacom kritériu nám vyšli zaujímavé výsledky, ktoré si postupne rozoberieme nižšie v článku.)
– cenu za obal, ak sa platilo extra za obal
– porovnávali gramáž pizze uvedenú v ponuke v surovom stave s reálne doručenou hmotnosťou pizze
A aký spôsobom hodnotili?
Každý z nich dostal hárok papiera s číselným označením pízz, aby hodnotiaci nevedeli, ktoré pizze testujú. Mali vyjadriť subjektívne pocity ohľadom pizze a následne ju ohodnotiť počtom bodov. Každý hodnotiteľ mohol priradiť k jednej pizzi maximálne 5 bodov, pričom 5 bodov bolo najlepšie hodnotenie.
Na konci hodnotenia každej pizzerie je uvenený jeden komentár od človeka, ktorému pizza chutila a druhý komentár od človeka, ktorému pizza nechutila.
[singlepic id=43896 w=520 h=340 float=center]
PIZZA BANDI:
Telefón nám zdvihol muž, ktorý predstavil pizzeriu slovami: „Pizza Bandi, nech sa páči?“ Toto hodnotíme ako jedno z mála dobrých predstavení sa do telefónu. Objednali sme si pizzu „Parma“ bez kukurice, avšak kukuricu nám do nej dali. Telefonát ďalej pokračoval slovami: „Veľkosť?“ a „Telefón“.
[singlepic id=43903 w=320 h=240 float=right]Chýbali slová ako „Ďakujem“ a „Prosím“, čo hodnotíme ako mínus, nakoľko počas našej objednávky nezaznelo ani raz.
Príchod pizze sme zhodnotili ako neutrálny: Šofér nepozdravil, avšak zaželal dobrú chuť, poďakoval a celkovo bol príjemný. Vysvetlil nám ich vernostný program a dostali sme paragón aj s pokladničným blokom.
Ako mínus hodnotíme platbu za obal pizze, kde si pizzeria účtuje 25 centov. Cena pizze bez obalu bola 4,49€.
Hmotnosť pizze bola uvedená na 450 g avšak reálna gramáž pizze bola vyššia a to 487g, čo hodnotíme ako pozitívum pre zákazníka. Čas dodania pizze bol zamestnancom pizzerie odhadnutý na 30 minút, pizzu sme držali v rukách za 25 minút od objednania, čo hodnotíme taktiež kladne.
Pavol: „Syr veľmi chutný, jemný.“ Matúš: „Šampiňóny zlé, šunka zlá, kukurica navyše, ktorú sme si neobjednali.“
Celkový počet bodov: 1,875 z 5. Celkové umiestnenie #10.
Ospravedlňujeme sa čitateľom za nekompletnú fotku pizze, nakoľko hodnotiaci boli nedočkaví a už sme ju nestihli kompletne odfotiť, avšak zachoval sa aspoň jeden kúsok.
PIZZA DOMPEK:
Telefonát nám zdvihol muž so slovami: „Dompek pizza, dobrý deň.“ Ďalej sme už veľmi spokojní neboli – telefonát pokračoval slovami „Veľkosť?“, „Kam“, „Neni počuť“. Keď sme mu povedali adresu doručenia, tak sa opýtal: „To kde je?“.
[singlepic id=43904 w=320 h=240 float=right]Objednali sme si pizzu Šonaj. Celkový dojem z telefonátu sme nemali dobrý, muž nám prišiel nepríjemný, vôbec nepoužíval slová „Ďakujem“ a „Prosím“, čo hodnotíme ako veľké mínus. Pán z Dompeku nám prišiel ako najmenej príjemný zo všetkých hodnotených pizzerii.
Donáška pizze prebiehala vo vyššie spomenutom tóne, kedy jeho pozdrav znel: „Nazdar, kde na dome máte číslo? Ho nevidím!“. Ako menšie mínus hodnotíme účtovanie pizzerie za obal 17 centov. Cena pizze bez obalu bola 3,98 €.
Gramáž uvedená v ponukovom lístku bola 500 g, avšak vážením pizze bola zistená skutočná hmotnosť 395g, takže tepelným spracovaním v peciach pizzerie Dompek očakávajte stratu približne 100 g pizze od hmotnosti uvedenej v ponuke.
Čas dodania pizze bol zamestnancom pizzerie odhadnutý na + – 30 minút, pizza nám reálne bola doručená za 33 min., čo hodnotíme ako v poriadku.
Marián: „Dobrý, chrumkavý okraj, pizza s priemernou chuťou.“ Majka: „Pizza ma hrubý okraj a šampiňóny boli roztrhané.“ Celkový počet bodov 3,625 z 5. Celkové umiestnenie #4.
PIZZA EXPRESS:
V pizzi Expres nám to zodvihla žena s predstavením: „Pizza Expres, nech sa páči.“ Čo taktiež patrí k tým lepšie predstaveným pizzériam. Tón hlasu hodnotíme ako neutrálny až mierne pozitívny, pričom zamestnankyňa používala slová „Ďakujem“ a „Prosím“, čo hodnotíme ako plus. Celkový pocit z telefonátu sme mali dobrý. Objednali sme si pizzu Prosciutto Funghi.
[singlepic id=43905 w=320 h=240 float=right]Avšak doručenie pizze už nemôžeme hodnotiť pozitívne a to z nižšie uvedených dôvodov. Vodič mal očividne veľa práce a asi nestíhal a to sa aj odrazilo na zákazníckom servise. Konverzácia prebiehala štandardne, avšak keď nám bol odovzdaný iba paragón, tak sme sa opýtali, či môžeme dostať blok z registračnej pokladnice. Na to nám odpovedal: „To ste mali skôr povedať.“ Nevieme ako vodič k takémuto tvrdeniu prišiel, avšak po našom dopyte nám povedal, že nám ho prinesie, keď bude mať ďalšiu cestu okolo. Pokladničný blok nám skutočne dodatočne doniesol, avšak skutočnosť, že sme si ho museli vypýtať hodnotíme ako veľké negatívum tejto pizzerie. Cena objednanej pizze bola 4,50€.
Naopak, ako pozitívum tejto pizzerie berieme to, že si neúčtuje extra poplatok za obal. Cena predmetnej pizze bola 4,50 €. Gramáž uvedená v ponuke hovorila o “550-650 gramoch pizze“, avšak po vážení mala pizza iba 444g. Takže pri objednávaní z tejto pizzerie treba rátať so stratou oproti váhe v surovom stave 100-200g.
Čas dodania pizze bol stanovený “do pol hodinky“ a pizza reálne prišla oveľa skôr a to už za 16 minút od objednávky, čo hodnotíme taktiež ako pozitívum, najmä pre ľudí, ktorí sa niekam ponáhľajú.
Majo: „Pizza dobre rozložená, čerstvé suroviny.“ Barbora: „Príliš hrubé cesto, málo syra, šunka nahádzaná na pizzi.“
Celkový počet bodov: 3,75 z 5. Celkové umiestnenie #3.
PIZZA HABANERO:
Momentálnou slabou stránkou tejto pizzerie je fakt, že ku dňu 8. júna 2013 nemala funkčnú internetovú stránku. Podľa údajov na internete vypršal web hosting danej stránky, avšak to nemusí zákazníka zaujímať a celkový efekt je taký, že zákazník si nemôže vybrať, ktorú pizzu by chcel, koľko stojí a nevie ani telefónne číslo. Tento fakt nám znemožnil si pozrieť ponuku a zistiť telefónne čísla, avšak nakoniec sme sa k nim svojpomocne dopátrali.
[singlepic id=43906 w=320 h=240 float=right]Telefonát nám zodvihla žena, ktorá predstavila pizzeriu slovami: „Pizza Habanero, páči?“. Objednali sme si pizzu „syr, šunka, šampiňóny“, nakoľko sme nevedeli názov pizze. Pani používala skratky typu „Díky“ a „Dopo“, čo nám príde úsmevné a nevnímame to ako negatívum, nakoľko je lepšie použiť skratky, ako nepoďakovať vôbec. Celkovo telefonát hodnotíme neutrálne.
Dodanie pizze vodičom bolo veľmi príjemné, vodič pozdravil, poďakoval a mal príjemné vystupovanie. Bohužiaľ pri preberaní pizze sme nedostali ani paragón a ani pokladničný blok. Následne sme volali naspať do pizzerie a pokladničný blok si vypýtali. Bol nám následne dodatočne doručený. Cena objednanej pizze bola 4,20€.
Ako plus hodnotíme fakt, že sme nemuseli platiť za obal pizze. Z pokladničného bloku bola vyčítaná gramáž pizze, ktorú sme si objednali na 600g, avšak skutočná hmotnosť pizze bola 535g. Čas dodania pizze bol obsluhou správne určený na 20 minút. Pizza nám bola reálne doručená za 18 minút.
Jerguš: „Čerstvé suroviny, tenko nakrájaná šunka.“ Juraj: „Zdalo sa mi, že má malo šunky.“
Celkový počet bodov: 4 z 5. Celkové umiestnenie #2.
PIZZA IPPOLITO:
Pizza Ippolito zažíva svoj comeback a snaží sa získať svojich zákazníkov pôvodnou receptúrou z dávnych čias, kedy bola jedna z najznámejších pizzerii v meste. Náš telefonát nám zodvihla žena, ktorej tón hlasu a vystupovanie hodnotíme pozitívne, avšak pri úvode nám nepovedala „Dobrý deň“, ale iba „Prosím, Ippolito“. Absencia „čarovných“ slov „Ďakujem“ a „Prosím“ moc nepridala na celkovom hodnotení pizzerie. Objednali sme si pizzu s názvom „Šunka a šampiňóny.“
[singlepic id=43907 w=320 h=240 float=right]Skúsenosť s príchodom pizze bola príjemná, vodič bol slušný, pozdravil a poďakoval. Ponúkol a vysvetlil nám systém zliav, ktorý ponúkajú (za každé minuté 4 € je jedna nálepka a keď ich máte 10, tak získate zľavu na objednávanú pizzu).
Pokladničný blok sme obdržali bez problémov. Ako negatívum hodnotíme vysokú cenu za obal pizze, ktorá bola vyčíslená až na 40 centov. Cena objednanej pizze bez obalu bola 4 €.
Gramáž uvedená v ponuke pizzerie bola stanovená na 450g, avšak reálne bola odvážená hmotnosť 602g, čo hodnotíme ako plus pre zákazníka. Odhadovaný čas dodania pizze bol obsluhou stanovený na pol hodinu, pizza reálne prišla za 19 min.
Peter: „Pekné rozloženie, veľa syru.“ Pavol: „Veľmi koláčová pizza, cesto bolo cítiť po kvasniciach.“
Celkový počet bodov: 1,75 z 5. Celkové umiestnenie #11.
[youtube width=“560″ height=“316″]http://www.youtube.com/watch?v=EnNfBbny9uM[/youtube]
PIZZA K DVERÁM:
Keď sa dovoláte do Pizze k Dverám, nemôžete si byť istý, kam ste sa dovolili, pretože nás zamestnanec pizzerie pozdravil slovami „Páči sa.“ Keď sme si objednali pizzu Prosciutto Funghi, tak asi ako potvrdenie objednávky nasledovalo slovo „No,“ ktoré nás celkom zarazilo. Pizzeriu zamestnanec vôbec nepredstavil, nepovedal „Dobrý deň“ ani „Ďakujem“ a „Prosím“. Celkový dojem z telefonátu a vynechania uvedených slov považujeme za negatívny.
[singlepic id=43908 w=320 h=240 float=right]Vodič pizzerie pizzu priviezol so slovami „Čauko,“ čo nepovažujeme veľmi za profesionálne. Vodič nebol nepríjemný, zdal sa byť trochu prepracovaný a unavený, avšak celkový dojem nebol zlý. Za veľké negatívum považujeme nedodanie ani paragónu a ani pokladničného bloku. Po jeho vypýtaní si ho u vodiča, nám bolo povedané, že nám ho prinesie a aj sa tak stalo.
Vodič nám k objednávke priniesol 0,25l plechovku nápoja Coca-Cola, čo hodnotíme ako plus pre zákazníka. Cena objednanej pizze bola 4,50 €. Za plus považujeme fakt, že pizzeria si neúčtuje navyše za krabicu na pizzu.
Gramáž pizze v surovom stave bola uvedená na 500g, po domácom prevážení hotovej pizze bola gramáž 463 g, čo považujeme za primeranú tepelnú stratu. Odhadovaný čas dodania pizze zamestnancom pizzerie bol 30 minút, avšak pizza nám bola dodaná až za 43 minút a tým pádom sa Pizza k Dverám u nás zaraďuje najpomalším donáškam pizze v Piešťanoch.
Juraj: “Konečne pizza! Bol použitý kvalitný rajčinový základ“. Majka: “Nevýrazná chuť, suchá a málo šunky“.
Celkový počet bodov: 3,25 z 5. Celkové umiestnenie #6.
PIZZA LA STELLA:
Zamestnanec pizzérie La Stella nám zdvihol so slovami: „La Stella, prosím?“, čo môžeme považovať za neutrálny pozdrav, nakoľko chýbalo oslovenie „Dobrý večer“ alebo podobne. Celkový dojem muža, ktorý preberal objednávku hodnotíme ako neutrálny, až veselý, pretože bolo počuť na zamestnancovi, že má dobrú náladu.
[singlepic id=43909 w=320 h=240 float=right]Pozitívne hodnotíme vystúpenie vodiča z auta, ktorý bol príjemný a dokonca aj poďakoval za objednávku, avšak nám nezaprial dobrú chuť a pri odchode nepozdravil.
K pizzi nám bol dodaný iba paragón, následne sme si vypýtali pokladničný blok, na čo vodič odpovedal: „Keď budete chcieť, tak vám ho donesiem.“ A aj sa tak stalo, pokladničný blok nám bol dodatočne doručený. Avšak mal pár drobných chýb – cena pizze v ponukovom lístku pizze bola uvedená na internetovej stránke na 3,98 €, avšak na bloku nebola táto skutočnosť rozrátaná. Nachádzala sa tam iba celková suma za objednávku, t.j. 4,31 a teda z toho nám vyplýva, že Pizza La Stella si účtuje za obal 33 centov.
Gramáž pizze uvedená v ponuke pizzerie bola 500 g. a prevážením sa zistilo, že váži 455g., čo môžeme považovať za hodnotu v norme. Čas dodanie pizze bol stanovený celkom vtipne, kedy obsluhujúci muž uviedol, že bude „za chvílenku, takých 15-20 minút najneskôr.“ Celkom nás týmto pobavil, avšak reálny čas doručenia bol 27 minút.
Jerguš: „Pizza bola pekne opticky rozložená, pekne voňala.“ Barbora: „Pizza mala tvrdé cesto a veľké kusy šunky.“ Celkový počet bodov: 2,75 z 5. Celkové umiestnenie #8.
PIZZA LEIEROV DVOR:
Z telefonátu do Pizze Leierov Dvor sme boli milo prekvapení. Zdvihla nám to žena so slovami: „Dobrý deň, Leierov dvor, páči sa.“ Takto by podľa nás malo vyzerať reprezentatívne predstavenie pizzerie. Za to má u nás táto pizzeria plus. Celkový tón hlasu bol príjemný, používala slová „Ďakujem“ a „Prosím“.
[singlepic id=43910 w=320 h=240 float=right]Objednali sme si pizzu “Appolo“ bez vajíčka. Príchod vodiča s pizzou už nebol taký príjemný, bol skôr neutrálny, nepoprial nám dobrú chuť, ani nepoďakoval za objednávku. K našej objednávke sme obdržali iba paragón a po našom následnom dopyte nám bol doručený.
Cena pizze “Appolo“ bola 4,70€. Pizzeria Leierov dvor si účtuje za krabicu na pizzu a to celých 30 centov. Uvedená gramáž na internetovej stránke bola 480 g., avšak reálne pizza vážila 610 g., čo je celých 130 gramov viac, ako je uvedené na stránke pizzerie.
Čas dodania pizze bol určený na 30 minút, reálne bola pizza doručená za 33 minút a s časom dodania sme boli spokojní.
Pizza Leierov Dvor má na svojej internetovej stránke spustenú aj taliansku hudbu, keď si prezeráte ponukový lístok. Toto hodnotíme ako príjemné pozitívum, aj keď niekomu môže daná hudba vadiť.
Marián: „Veľmi chutná, dobre rozložené surovín.“ Pavol: „Šampiňóny boli asi z konzervy, nakoľko pizza bola od nich mokrá.“
Celkový počet bodov: 3,75 z 5. Celkové umiestnenie #3, spoločne s Pizza Expres.
PIZZA MIZZA:
Pizza Mizza používa centrálny objednávkový systém pre svoje pizzerie. Po dovolaní sa do pizzerie, sa obsluha predstavila, predstavila aj pizzeriu a následne sa nás opýtala, že do akého mesta si želáme pizzu objednať a na akú adresu. Objednali sme si pizzu Prosciutto Funghi.
[singlepic id=43911 w=320 h=240 float=right]Daný systém je prepracovaný a štandardizovaný, obsluha bola príjemná, používala slová „Ďakujem“ a „Prosím“. Na záver sa nás opýtali, či chcem pocesnakovať okraje. Celkový dojem z objednania máme veľmi pozitívny. Avšak jedno, čo by sme vytkli, je celkový čas objednania si pizze. My sme si pizzu objednávali rekordné 2 minúty a 3 sekundy.
Pri dodaní pizze sme boli taktiež milo prekvapení. Vodič vystúpil z auta, pozdravil, poďakoval, zaprial dobrú chuť a zaželal pekný deň. Celkovo zákaznícky servis hodnotíme vysoko pozitívne a tu vidíme príklad, že starostlivosť o zákazníka môže vyzerať aj takto.
Bol nám vystavený aj pokladničný blok, ku ktorému bola pripnutá ponuka piešťanskej Pizze Mizze. Cena objednanej pizze bola 4,90 €, za obal si pizzeria neúčtuje. Gramáž objednanej pizze na ich internetovej stránke je stanovená na 550 g a reálne odvážená pizza po tepelnom spracovaní mala 570g.
Odhadovaný čas dodania pizze bol klamlivý, nakoľko nám bolo oznámené, že pizza bude doručená za približne hodinu, v skutočnosti bola doručená za 28 minút.
Pavol: „Lahodná, rozplýva sa na jazyku.“ Matúš: „Pizza bola celá od cesnaku, šampiňóny boli z konzervy.“
Celkový počet bodov: 3,375 z 5. Celkové umiestnenie #5.
Ospravedlňujeme sa čitateľom za nekompletnú fotku pizze, nakoľko sme v zhone zabudli pizzu vcelku odfotiť a prinášame Vám foto iba jedného kúska.
PIZZA U PÁVA:
Obsluha, ktorá zdvihla telefonát so slovami: „Dobrý, u Páva“, bola neutrálna, až príjemná. Nemali sme žiaden problém s objednávkou, avšak nepoužíval slová „Ďakujem“ a „Prosím“.
[singlepic id=43912 w=320 h=240 float=right]Objednali sme si pizzu Prosciutto Funghi. Správanie vodiča sme zhodnotili veľmi pozitívne. Pozdravil, poďakoval, zaželal dobrú chuť a aj sa s nami pekne rozlúčil. Celkový dojem bol veľmi príjemný. Bol nám doručený aj paragón s pokladničným blokom.
Cena za objednanú pizzu bola 4,00 €, avšak celková cena sa navýšila, nakoľko si pizzeria účtovala aj za krabicu od pizze a to celých 40 centov. Gramáž pizze bola na stránke uvedená a to presne 500 g. Pri vážení pizze sme zistili 596 gramov, čo znamená 100 gramov pizze navyše pre zákazníka.
Odhadovaný čas dodania pizze bol odhadnutý na 30 minút, my sme pizzu dostali za presne 20 minút.
Juraj: „Pizza bola šťavnatá a štedro obložená šunkou.“ Matúš: „Zlé rozloženie, na pizzi sa nachádzali celé kusy šunky.“
Celkový počet bodov: 3 z 5. Celkové umiestnenie #7.
PIZZA PERLA (ROMANZA):
Pri prvom pokuse o dovolanie sa do pizzerie nám nikto neodpovedal a záznamník nám ohlásil, že v dňoch od 24.12 do 2.1.2013 majú pizzeriu zatvorenú a popriali nám šťastné a veselé Vianoce. To nás celkom pobavilo, avšak z profesionálne hľadiska to berieme ako negatívum, už aj to, že nám na prvý krát nikto nezdvihol. Skúsili sme zavolať ešte raz a to sme už boli úspešní.
[singlepic id=43913 w=320 h=240 float=right]Náš telefonát zdvihla žena so slovami: „Perla, prosím?“. Obsluha síce použila aj slová ‚„Ďakujem“ a „Prosím“, niekoľkokrát, avšak celkový dojem z objednávky sme nemali dobrý a bol skôr neutrálny.
Objednali sme si pizzu „syr, šunka, šampiňóny“, nakoľko sme nevedeli názov pizze, pretože sme sa pri všetkom úsilí nedopátrali na internetovú stránku Pizze Perla. V Perle boli „štedrí“ a dali nám aj kukuricu. Ďalšie mínus.
Príchod pizze vodičom pizzerie bol v poriadku, vodič bol príjemný, poďakoval, a pozdravil, akurát zabudol zaželať dobrú chuť. Avšak na čo nezabudol, bol pokladničný blok a to hodnotíme pozitívne. Cena za pizzu bola 3,98€.
Pizzeria si účtuje aj za krabicu a to presne 33 centov. Gramáž uvedená na pokladničnom bloku je uvedená na 450 g, avšak pri vážení pizze sme boli dosť prekvapení, nakoľko pizza vážila o 200 gramov viac a to presne 657g, čím sa daná pizza zaraďuje medzi najväčšie.
Čas dodania bol pracovníčkou odhadovaný na 30-45 minút, my sme pizzu obdržali za 28 minút.
Barbora: „Pizza mala veľa syru.“ Peter: „Pizza bola neskutočne mastná, najmä okraje, ako keby bola namočená v oleji.“
Celkový počet bodov: 2,125 z 5. Celkové umiestnenie #9.
PIZZA TRI GROŠE (RATNOVCE):
Túto ratnovskú pizzeriu sme zaradili do zoznamu pre jej obľúbenosť medzi Piešťancami. Prestavenie pizzerie boli výborne, zdvihol nám to muž so slovami: „Dobrý deň, Tri Groše, nech sa páči!“ Celkový dojem z objednávky bol príjemný, na konci poďakoval za objednávku.
[singlepic id=43914 w=320 h=240 float=right]Pizzu nám priniesol mladý muž, očividne dobre naladený, čo nám hneď zdvihlo náladu. Bol slušný, poďakoval, zaželal dobrú chuť a odišiel. Spolu s pizzou nám priniesol aj pokladničný blok. Celkovo hodnotíme doručenie pizze ako pozitívne.
Za pizzu sme platili 4,40€. Avšak pizzeria si účtuje 40 centov za papierovú krabicu na pizzu. Ako bonus k objednávke sme dostali 0,25l plechovku nápoja Coca-Cola.
Gramáž pizze v ponukom lístku bola 500 gramov, po našom vážení sme zistili, že kuchár bolo skoro presný – navážili sme 503 gramov. A tým pádom je Pizza Tri Groše najpresnejšia, čo sa týka gramáže. Obsluha odhadla pri objednávke čas doručenia pizze na 30 minút, my sme ju mali na stole za 21 minút.
Pavol: „Tenká, jemná a lahodná.“ Juraj: „Syr nebol rozložený rovnomerne a pizza bola trochu mastnejšia.“
Celkový počet bodov: 4,25 z 5. Celkové umiestnenie #1.
[singlepic id=43894 w=520 h=340 float=center]
[singlepic id=43895 w=520 h=340 float=center]
[singlepic id=43897 w=520 h=340 float=center]
[nggallery id=2342]
(ek)