Connect with us

Aktuality

Web Rezortu Piešťany za 4-tisíc je v skúšobnej prevádzke

Published

on

Reklama

Krátko po nástupe nového riaditeľa a zároveň týždeň pred ukončením letnej kúpeľnej sezóny odštartovala provizórna prevádzka web stránky oblastne organizácie cestovného ruchu visitpiestany.sk. Podľa zmluvy uverejnenej v obchodnom vestníku majú celkové náklady na jej vytvorenie presiahnuť 4-tisíc eur.

[singlepic id=47260 w=520 h=340 float=center]

Reklama

Nový riaditeľ Rezortu Piešťany Štefan Šiška nastúpil do svojej funkcie začiatkom septembra a spustenie webu bolo podľa jeho slov jednou z hlavných úloh, ktoré si na začiatku stanovil. „Teraz je to v štádiu vychytávania všetkých chýb,“ vysvetlil s tým, že web stránka je podľa neho jeden zo základných kanálov na propagáciu v oblasti cestovného ruchu.

Nosnými prvkami visitpiestany.sk sú v tejto chvíli fotografie a texty. Návštevníci vďaka tomu dostanú informácie o hradoch Beckov a Čachtice, Balneologickom múzeu, Kúpeľnom ostrove, ale aj o možnostiach kultúrneho a športového vyžitia.

Reklama

Chýbajú však podrobnosti ako otváracie hodiny, konkrétne adresy a kontakty. Ten, kto chce navštíviť Čachtice zo stránky Rezortu Piešťany nezistí, že hrad je verejnosti neprístupný kvôli rekonštrukcii, a ten kto mieri do Beckova, nenájde ani zmienku o bohatom kultúrnom programe, ktorý tam chystajú aj na tento víkend.

Návštevník hľadajúci nocľah sa z príslušnej podstránky nedozvie nič – odkaz Ubytovanie ho vráti na úvodnú stránku. Podobné to je so sekciami Gastronómia a Nákupy. Pod kultúrnymi podujatiami sa spomína trenčianska Pohoda, ale z tunajších festivalov tam nie je zaradený ani jeden. Informačne najobsiahlejšou preto zostáva podstránka O nás – kde návštevník nájde podrobnosti o členoch Rezortu Piešťany.

Web visitpiestany.sk mal byť zrejme spustený začiatkom leta. Medzi aktuálnymi podujatiami sú ešte stále Piešťanské zlaté stuhy a Truck Aréna. Jeho súčasný obsah je teda dielom predchádzajúceho vedenia organizácie, na novom riaditeľovi bude, aby všetky nedostatky napravil.

Vývoj web stránky zabezpečila firma Netmarketer, s. r. o., ktorá podľa dostupných referencií spolupracuje v oblasti internetového marketingu napríklad s cestovnou kanceláriou Globtoura lyžiarskym strediskom Vrátna. Web visitpiestany.sk je postavený na systéme WordPress a nápadne sa podobá na iný projekt firmy Netmarketer – regionmalafatra.sk.

Realizátora webu vybrali zástupcovia členských subjektov Rezortu Piešťany na základe ponúknutej ceny, ale aj technických parametrov a grafického spracovania predošlých projektov. Povedala to bývalá riaditeľka organizácie Katarína Hallová začiatkom februára, odkedy bola stránka vo vývoji. Podľa zmluvy medzi Rezortom Piešťany a spoločnosťou Netmarketer zverejnenej v obchodnom vestníku majú celkové náklady na jej vytvorenie dosiahnuť 4 288 eur.

[youtube width=“560″ height=“320″]http://youtu.be/p074rDpmRps[/youtube]

Autor: Martin Palkovič

Reklama