Aktuality
Trnavskú City Arenu otvoria zápasom Spartaku a Atlético Paranaense, prídu aj legendy z Ajaxu
Otvorenie arény, ktorá vyrástla na mieste bývalého futbalového stánku v Trnave a kombinuje štadión s obchodným centrom, bude veľkolepé. Lístky na šou, ktorá sa koná predposlednú augustovú sobotu boli vypredané už dve hodiny od zahájenia predaja a pri pokladni musela dokonca asistovať polícia, pretože fanúšikovia nechceli veriť, že sa naň nedostanú. V multifunkčnom centre s plochou skoro 30 tisíc m² sa nachádza tiež viac ako stovka obchodov, multikino, bowling, fitness, reštaurácie, kaviarne, hotel a parkovisko s tisíckou miest.
Trnavskú športovú City Arenu – Štadión Antona Malatinského po prvý raz slávnostne otvoria v sobotu 22. augusta od siedmej večer. Na úvod odohrajú exhibičný zápas starí páni z Ajax Amsterdam Old Boys s legendami z trnavských „bílých andelov“. O 20,30 privíta domáci prvoligový Spartak Trnava súperov z brazílskeho Atlético Paranaense.
Okrem športových hviezd sa návštevníkom, predstavia aj tie hudobné. Z tých zahraničných príde britská glam rocková kapela, ktorá žiarila v sedemdesiatych rokoch – The Sweet ale aj mladý trance dancer Dario G, Martin Chodúr, domácu scénu zastúpia Kuly, Mária Čírová a desiatky ďalších umelcov. Podujatie moderujú Marcel Merčiak, Vera Wisterová a Slavo Jurko. Štadión aj slávnostne posvätia a na záver spektakulárneho otvorenia nebude chýbať ohňostroj.
„Návštevníci sa v sobotu 22. augusta majú na čo tešiť,“ hovorí predseda predstavenstva City Arena Pavol Adamec. „Pripravujeme šou, ktorá na Slovensku nebude mať tento rok obdoby. Na jej hladký priebeh však potrebujeme pomoc a trpezlivosť všetkých Trnavčanov. Štadión prejde hneď v prvý deň vážnou zaťažkávajúcou skúškou, keď očakávame až 16 000 návštevníkov. Preto všetkých veľmi prosím o toleranciu a rešpektovanie pokynov našich spolupracovníkov a dopravnej a mestskej polície,“ zdôrazňuje Adamec.
Nový štadión má aj veľkolepé plány. Ešte v tomto roku by mali Trnavčania privítať ďalšie známe tímy ako napríklad Olympique Marseille či FC Utrecht. Výstavba štadiónu, ktorý vyrástol na mieste bývalého futbalového stánku a bol naprojektovaný podľa technických parametrov a požiadaviek UEFA a FIFA s kapacitou 17 500 miest sa začala položením základného kameňa v septembri 2013.
City Arena ďalej na ploche 29 500 m² ponúkne viac ako 120 obchodných jednotiek, administratívne priestory s rozlohou 2 300 m², hotel so 45 lôžkami a aj takmer 1 000 parkovacích miest na dvoch podzemných podlažiach. Medzi obchodmi nájdu návštevníci supermarket Billa a značky ako H&M, New Yorker, Reserved, Mojito, Sinsay, Lindex, CCC, Deichmann, Camaieu, Tally Weill, Orsay, Tchibo, Fann, Kara, Otto Bergh, Ecco, Ortika Zeiss, Apple, Lewis, Slovenská sporiteľňa, Tatrabanka, DM Drogeria, Pupa, Dráčik, Domoss, všetci mobilní operátori – Slovak Telekom, O2 a Orange. Nebudú chýbať ani obchody so športovým tovarom Intersport a A3 a ručná autoumyváreň Max Wash, ďalej multibrandové obchody s exkluzívnym tovarom pre náročných značiek Michael Kors, DKNY, Liu-Jo, Calvin Klein, Guess, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Armani Jeans, Swarovski a reštaurácie z dielne Benčík Culinary Group Al Trivio a Beer Palace, cukrárne, kaviarne a množstvo fast foodových jednotiek
Zábavu návštevníkov bude okrem iného garantovať aj najväčší detský kútik v Trnave, najväčší trnavský multiplex Cinemax s piatimi kinosálami, bowling, či fitnes centrum Fit Up, ale i džezový klub so živými koncertmi.
Zdroj: www.cityarenatrnava.sk