Aktuality
Rezort Piešťany logo nevybral. Dva návrhy posunuli do druhého kola
Päťčlenná komisia zložená zo zástupcov členských subjektov oblastnej organizácie cestovného ruchu zatiaľ nevybrala definitívnu podobu loga, ktoré má slúžiť na spoločnú propagáciu.
[singlepic id=26790 w=320 h=240 float=right] Podľa riaditeľky Rezortu Piešťany Kataríny Hallovej prišlo do stanoveného termínu 15 súťažných návrhov. „Porota zasadla 24. októbra, ale víťaza nevybrala. Dva návrhy posunula do druhého kola.“ Ich autori majú urobiť drobné zmeny. V polovici novembra ich opäť predstavia porote, ktorá rozhodne o víťazovi.
Katarína Hallová dodala, že zástupcovia členských subjektov boli s nápadmi súťažiacich spokojní. „O tom, či a akým spôsobom budú návrhy prezentované verejnosti sa rozhodne až po skončení súťaže.“
Logo má slúžiť najmä pre marketingové aktivity zamerané na podporu cestovného ruchu. Musí byť ľahko identifikovateľné a predstaviť Rezort Piešťany potenciálnym návštevníkom ako miesto zdravého životného štýlu. „Bude samozrejme použité na webovej stránke a potom pri všetkých propagačných aktivitách organizácie. Na webe sa pracuje, presný dátum spustenia ostrej prevádzky nie je známy,“ dodala Katarína Hallová.
Text: M. Palkovič Ilustr. foto: T. Hudcovič