Connect with us

Aktuality

Piešťanské pivo bodovalo v Bratislave, ochutnávačom chutil najmä ŽiWell Vandal

Published

on

Reklama

V Starej tržnici v Bratislave sa od stredy 13. apríla do dnešného piatku 15. apríla koná v poradí tretí Salón Piva, ktorý sa snaží prezentovať výnimočnosť malých pivovarov. Medzi takmer 90-timi pivovarmi sa na podujatí, ktoré navštívili tisíce účastníkov, predstavil aj Piešťanský pivovar. Medzi ochutnávačmi piva zabodovala ŽiWell Červená veža, ale najmä Vandal, ktorý sa rýchlo vypredal. Ak máte náhodou dnes cestu do hlavného mesta na Salóne Piva sa môžete zastaviť do 23:00 a ochutnať najrôznejšie druhy piva a rôznych špecialít.

13020559_10207722558695952_1451228936_n

Reklama

„Organizátori tohto podujatia nás poznali z iných akcií, a keďže sa im náš pivovar zapáčil, rozhodli sa, že nás pozvú aj na Salón Piva. Na naše veľké prekvapenie v konkurencii takmer tristo rôznych druhov piva máme naozaj výborné ohlasy. Nemám teraz na mysli len nejak bežné pochlebovanie, ale v tejto obrovskej konkurencii sa k nám ľudia často vracajú a dávajú si naše pivo aj niekoľkokrát za večer. Tešíme sa z toho, že si nevyberú nejaké veľké a známe dánske či české značky, ale práve náš malý Piešťanský pivovar. Kvôli veľkému počtu návštevníkov festivalu sme nemali príliš čas venovať sa ochutnávaniu ostatných pív, ale z toho čo sme skúsili sa mi asi najviac páčil pivovar Karpat,“ povedal o účasti na Salóne Piva Peter Demko z Piešťanského pivovaru.

13022229_10207722558415945_749782631_n

Reklama

Cieľom festivalu Salón Piva je prezentovať tradične varené pivo ako nápoj, ktorý má svoj príbeh, svoju hodnotu a výnimočnosť vo všetkých jeho podobách a poukázať na jeho špecifiká a jednotlivé druhy či už pri jeho výrobe, ale aj pri jeho pití. Organizátori chcú naučiť návštevníkov výstavy porozumieť spôsobu podávania a konzumácie piva, jeho kombináciách s rôznymi druhmi jedál a povýšiť hodnotu piva na úroveň, akú si zaslúži a aby ho konzumenti začali vnímať ako nápoj vhodný k rôznym príležitostiam.

DSC_1753_resize

-lt/Foto: Šimon Horna, Piešťanský pivovar-

Reklama