Aktuality
Kúpme si cícerku! – vyzýva mladá pesničkárka
Len minulý týždeň rozbehla mladá pesničkárka Katarína Máliková na facebooku iniciatívu, ku ktorej sa pridalo už viac ako 13 000 ľudí. Výzvou s názvom „Kúpme si cícerku!“ chcela len vyjadriť podporu firme AlfaBio a pozitívny ohlas, či veľký záujem vôbec neočakávala. Dobré meno podniku pred pár mesiacmi poškodili nepravdivé informácie o tom, že muž sa konzumáciou ich nátierky nakazil botulizmom. Firma síce zmenila názov, momentálne sa volá Lunter, ale poctivosť a kvalita ich výrobkov zostáva naďalej nezmenená. Katky sme sa spýtali čo ju vlastne k rozbehnutiu iniciatívy motivovalo.
„Lunterovci sú podnikatelia na maximálnej možnej úrovni, no s obriou dávkou pokory, s objektívnym a kritickým myslením. Totálne pracovití, dôslední a čestní, jedni z mála na Slovensku. Neskutočné, ako rytiersky sa s tým všetkým popasovali. O kauze som sa dozvedela z rádia a už v tej minúte som si pomyslela, že chudáci ľudia – je jedno, ako to dopadne, ale poškodí im to. Bola som smutná, lebo tá firma mi bola už dlho sympatická a ich výrobky mám rada. Pri písaní bakalárky som ich „degvila“ jedna radosť. Keď som si pred pár dňami čítala článok o vyčísľovaní škôd po tej blamáži, bolo mi to ľúto a bola som ohromená, aký prístup majitelia firmy AlfaBio (teraz už Lunter) zvolili. Sú to šľachetní ľudia a veľmi ich obdivujem. Takáto ľudskosť a noblesné správanie sa len tak často nevidí. Je to vysoký level sebadisciplíny a takej tej duševnej elegancie a dobra, ktoré z nich sála,“ napísala Katarína Máliková o tom ako vníma rodinnú firmu Lunterovcov.
Spontánne vytvorená iniciatíva, ktorej prvotným cieľom bolo osloviť najbližších kamarátov, získava stále viac fanúšikov. Ľudia na stránku pridávajú fotografie výrobkov firmy AlfaBio respektíve Lunter, i jedál od natretých rožkov až po rôzne špeciality. Jeden z obrázkov je z Prahy, iný zase nabáda k vážnemu rozhodnutiu, či si vybrať modrú alebo červenú nátierku. K výzve sa môžete pridať na facebooku alebo len tým, že si kúpite kvalitný a zdravý výrobok od slovenského výrobcu.
„Keď som si dočítala v MHD cestou z práce tento článok, prišla som na byt a popri robote som spravila udalosť Kúpme si cícerku. Napadlo mi to spontánne, ako taká maličkosť, ktorú by som mohla urobiť a aspoň tú vec rozšíriť medzi kamarátmi. Samú ma prekvapilo, že to joinovalo asi 10.000 ľudí a stala sa z toho virálna záležitosť. Preto je úplne jedno, kto tú udalosť vymyslel, dôležité je, aby sa k Lunterovcom dostali všetky pozitívne feedbacky a aby im spravili radosť. Aby sa rozšírilo tam, kde treba a kde sa to takým prekérnym omylom na chvíľu poprelo – že ich výrobky, ich biznis a ich charaktery sú poctivé,“ napísala ďalej mladá pesničkárka.
-lt/foto: Kúpme si cícerku!, Tomáš Chlapečka-