Connect with us

Aktuality

Hotelierka: Chýba spolupráca a aquapark

Published

on

Reklama

Ako vnímajú trendy v návštevnosti Piešťan hotelieri? Prišlo do ich prevádzok počas uplynulej letnej sezóny viac hostí?  A čo oni sami robia preto, aby prilákali hostí? Aj tieto otázky sme e-mailom položili väčšine zástupcov piešťanských hotelov. Odpovedala iba Anna Gulová z hotela Panoráma.

[singlepic id=20745 w=320 h=240 float=left]Podľa nej je obsadenosť podmienená nielen kvalitou poskytovaných služieb alebo cenou, ale hlavne možnosťami a zaujímavosťami celého regiónu. „Všetci sa snažíme o čo najkvalitnejšie služby a atraktivitu cien všetkými možnými formami zliav. Čo nám žiaľ chýba všetkým je podpora spoločných projektov mesta, či regiónu,“ uviedla v odpovedi A. Gulová a dodala, že podujatia, ktoré sa počas leta v meste organizovali hodnotí pozitívne, aj keď ich podľa jej slov mohlo byť viac.

Reklama

„Najväčšia tragédia pre nás všetkých však je, že svetoznáme kúpeľné mesto nespĺňa základné požiadavky pre uspokojenie svojich návštevníkov z dôvodu minimálnych respektíve žiadnych možností vyžitia v kúpeľnom rezorte, či v obyčajných bazénoch prípadne vodných aquaparkoch. Chýba nám voda, bazény a s nimi spojené atrakcie, ktoré by do mesta prilákali viac návštevníkov a tiež nesklamali tých, ktorí k nám ešte chodia,“ konštatovala manažérka hotela Panoráma.

Ďalej uviedla, že počet prenocovaní jednotlivých hostí sa znižuje v podobných zariadeniach ako je práve Panoráma. „Orientujeme sa na iný segment, pretože pobytovým hosťom je ťažké vyplniť dlhodobý pobyt. O tom môžu uvažovať len prevádzkovatelia liečebných kúpeľov, kde je vlastne kúpeľný pobyt indikovaný na dlhší čas,“ uzavrela Anna Gulová.

Reklama

(mp)

Reklama