Aktuality
Bývalá prednostka Piešťan nastupuje do Hlohovca
Bývalá prednostka Mestského úradu v Piešťanoch Denisa Bartošová, ktorá skončila na úrade hneď po nástupe primátora Miloša Tamajku, bude od augusta pôsobiť v Hlohovci. Na poste prednostky Mestského úradu v Hlohovci vystrieda Evu Lukáčovú. Podľa vyjadrenia radnice susedného mesta, dlhoročná prednostka Lukáčová končí vo funkcii po vzájomnej dohode s primátorom mesta Miroslavom Kollárom.
E. Lukáčová pôsobila vo funkcii prednostky MÚ Hlohovec od roku 2005 a pracovala pre troch primátorov – Jána Dlhopolčeka, Petra Dvorana a Miroslava Kollára. Súčasný primátor jej vyjadril poďakovanie za odvedenú prácu vo funkcii prednostky v predchádzajúcich aj v aktuálnom volebnom období, vďaka čomu bol príchod nového vedenia mesta a fungovanie úradu v tomto prechodnom období plynulé a bezkonfliktné.Od 1. augusta bude do funkcie prednostky Mestského úradu Hlohovec vymenovaná Denisa Bartošová, ktorá posledných dvanásť rokov pôsobila ako prednostka Mestského úradu v Piešťanoch a v rokoch 2007 – 2015 ako viceprezidentka Asociácie prednostov úradov miestnej samosprávy v SR.
RNDr. Denisa Bartošová (48) vyštudovala odbor Ochrana prírodného prostredia na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave, absolvovala tiež vzdelávacie projekty Manažérske vzdelávanie prednostov úradov miestnej samosprávy SR a Manažment financií samospráv. Vo verejnej správe pracuje od roku 1991, pôsobila o. i. aj ako členka Medzirezortnej komisie na koordináciu vzdelávania zamestnancov územnej samosprávy plniacich úlohy štátnej správy Ministerstva vnútra SR.
„Som rád, že aj po odchádzajúcej dlhoročnej prednostke E. Lukáčovej bude Mestský úrad v Hlohovci aj v nasledujúcom období viesť ďalšia skúsená manažérka zo sektoru verejnej správy. Považujem to za mimoriadne dôležité najmä v súčasnej situácii, keď sa pripravuje zásadnejšia zmena organizačnej štruktúry MÚ s cieľom zefektívniť prácu úradu a spustenie klientskeho centra pre občanov. Navyše sa na Mestský úrad z Vodárenských a technických služieb vracia priame riadenie vykonávania cintorínskych služieb, starostlivosti o verejné osvetlenie, zeleň a údržbu komunikácií, čo tiež vytvára zvýšené nároky na kapacity a efektivitu úradu pri riadení, komunikácii a kontrole externých dodávateľov týchto služieb,“ zhodnotil túto personálnu zmenu primátor mesta Miroslav Kollár.
TS Zuzana Hrinková Siebenstichová / red Foto: mp