Connect with us

Aktuality

Odkaz pre starostu má vyše 70 podnetov, necelá polovica je vyriešených

Published

on

Reklama

Piešťanci patria medzi najaktívnejších užívateľov portálu odkazprestarostu.sk. Za mesiac fungovania tejto služby poslali 77 podnetov, z toho 28 je aktuálne vyriešených.

[singlepic id=42385 w=520 h=340 float=center]

Reklama

 

Občania sa na novú službu obracajú s drobnými aj závažnými sťažnosťami. Upozornili napríklad na starú bundu v kríkoch, ktorú však iba stačilo hodiť do koša, ale aj na postupné rozoberanie hotela Lipa.

Reklama

„Tak ako sme už viackrát reagovali na margo chátrajúcich objektov, na časový postup a realizovanie stavebných prác nemá samospráva pri súkromných vlastníkoch možnosti ich nariaďovania. Kompetencie, ktoré jej dáva legislatíva v rámci zabezpečovania takýchto stavieb boli aj v prípade hotela Lipa využité viackrát,“ odpovedala na tento podnet Jana Vitková, vedúca referátu územnej správy mestského úradu.

Medzi časté podnety patria upozornenie na nejednoznačné alebo poškodené dopravné značenie, chýbajúce prechody pre chodcov, zničené lavičky a preplnené koše. Niektoré sťažnosti rieši samospráva operatívne, náprava iných istý čas trvá.

Všetky podnety zo stránky odkazprestarostu.sk nájdete tu:


(mp)

Reklama