Connect with us

Bývanie a Reality

Používanie QR kódov pri čítaní mesačníka Bývanie a Reality

Published

on

Reklama

QR kód je dvojrozmerný čiarový kód, ktorý vyvinula japonská spoločnosť v roku 1994. Skratka „QR“ [kjú ár] pochádza z anglického označenia Quick Response (Rýchla reakcia).

Princíp použitia spočíva v tom, že QR kód vytlačený na papieri sa zosníma fotoaparátom. Softvér v mobilnom telefóne či tablete následne dekóduje informáciu obsiahnutú v kóde a prenesie užívateľa na konkrétnu web stránku. QR kód sa postupne stáva štandardom a mnohé mobilné telefóny so vstavaným fotoaparátom majú aplikáciu na čítanie týchto kódov už predinštalovanú.

Ak tomu tak nie je, jednoducho si môžete stiahnuť jednu z mnohých aplikácií cez “Google Play” v mobilnom telefóne alebo tablete, ktorý používa systém Android. Zariadenia ako iPhone, iPad alebo iPod touch, majú fotoaparát schopný automaticky QR kódy rozpoznať bez nutnosti inštalácie spomínanej aplikácie.

Reklama
QR kódy – výhody používania

– v priebehu pár sekúnd sa dostanete na web stránku realitnej kancelárie alebo inej firmy

– ak sú QR kódy použité pri konkrétnych nehnuteľnostiach či produktoch, jednoduchým zosnímaním kódu fotoaparátom ste presmerovaný na konkrétnu ponuku obsahujúcu viac fotografií a informácií o nehnuteľnosti či produkte

Reklama

– v prípade, že sa vám nechce listovať časopis v jeho papierovej forme, načítaním kódu z titulnej strany časopisu sa rýchlo dostanete k digitálnej verzii aktuálneho čísla Bývanie a Reality.

Veríme, že postupná aplikácia QR kódov sa stane užitočným prepojením medzi tlačeným formátom Bývanie a Reality a digitálnym obsahom na web stránkach našich partnerov.

Aktuálne číslo mesačníka Bývanie a Reality nájdete tu:

Ak chcete každý mesiac dostávať tzv. zajtrajšie noviny – odkaz na digitálnu verziu nového čísla Bývanie a Reality emailom a to s jednodňovým predstihom pred jeho tlačenou verziou, zadajte svoju emailovú adresu do formulára na stránke:

http://www.effective.sk/byvanie-a-reality

Vaša emailová adresa bude použitá výhradne pre zasielanie odkazu na digitálnu verziu najnovšieho čísla Bývanie a Reality.

PR  Ilustr. foto: Mitya Ivanov / Unsplash

Reklama