Connect with us

Aktuality

Piešťanské noviny mali otestovať inzerentov i spoluprácu s mestom

Published

on

Reklama

Vody piešťanského mediálneho priestoru v uplynulých dňoch rozbúrili Piešťanské noviny, ktoré vyšli ako inzertný dvojtýždenník pod hlavičkou vydavateľstva Petit Press. Kritici označovali bezplatné noviny ako silne tendenčné, nepravdivo informujúce, či jednostranné, pričom články poukazovali negatívne na mestských poslancov a naopak obhajovali kroky vedenia Mesta Piešťany. Vydavateľstvo sa bráni tým, že publikuje množstvo produktov v rôznej kvalite. Generálny riaditeľ Petit Press-u Alexej Fulmek uviedol, že prvé číslo malo otestovať lokálne inzertné možnosti, spoluprácu s mestom a v pláne bolo vydanie len jedného čísla. Noviny tak v jednom vydaní zažili svoj začiatok i koniec.

„Účel Piešťanských novín, ktoré by mali mať charakter inzertných novín je, ale veľmi otázny. Nenachádzajú sa v nich totižto žiadne inzeráty, iba články, ktoré sa javia ako tendenčné. Autorkou týchto textov je redaktorka Denisa Súcka, ktorej totožnosť je veľmi záhadná. Jej články majú dvojaký charakter, na jednej strane sú ódami na vedenia mesta a Bytového podniku, na druhej strane kritikou voči poslancom,“ napísal o dvojtýždenníku Piešťanské noviny portál mediawatch.dog.

Reklama

Podľa vyjadrenia generálneho riaditeľa spoločnosti Petit Press Alexeja Fulmeka bolo cieľom Piešťanských novín testovanie ohľadom získavania inzertných klientov pre podobný projekt. Vydávanie dvojtýždenníka Piešťanské noviny podľa neho čiastočne súviselo s ukončením spolupráce vydavateľstva Petit Press s Piešťanským týždňom. Spoločnosť pred časom rozbehla spoluprácu s týmto periodikom, prostredníctvom svojej redakcie MY, ktorá sa venuje regionálnemu spravodajstvu. Podnet k ukončeniu kooperácie prišiel zo strany pôvodného vydavateľa, ktorý nebol spokojný s napredovaním v oblasti získavania inzercie. Generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press ďalej uviedol, že dvojtýždenník Piešťanské noviny bol testom kooperácie s mestom pre možnú budúcu spoluprácu.

„Sme jedno z najväčších vydavateľstiev na Slovensku a vydávame množstvo produktov v rôznej kvalite. Jedinú relevantnú kritiku som zaznamenal od Romana Kvasnicu, vydavateľa Piešťanského týždenníka a toho som po preskúmaní situácie informoval, že išlo o jednorazovú záležitosť, test, ktorý sa skončí po prvom vydaní tejto neperiodickej publikácie,“ vyjadril sa generálny riaditeľ spoločnosti Petit Press Alexej Fulmek.

Reklama

-lt/Zdroj: Petit Press, a. s., mediawatch.dog/Foto: th-

Reklama