Connect with us

Koktail

Reklamná kampaň pre piešťanské kúpele získala strieborný klinec

Published

on

Reklama

Reklamná kampaň „Bahnom maľované“ pripravila pre Slovenské liečebné kúpele Piešťany, a.s. agentúra Made by Vaculik a jej A2 Poster pre komerčné produkty a služby získal 10. júna v súťaži Zlatý klinec 2016 o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku druhé miesto – strieborný klinec.

Informáciu uviedli zástupcovia kúpeľov na svojej FB stránke. Vizuál vytvoril kreatívny tím agentúry na čele s riaditeľom Boyo Dohnalom, copywriterom bola Barbora Meszárošová a Art Directorom Martina Obertová. Stručná charakteristika podľa stránky súťaže: „Vizuál vychádza z novej imageovej kampaňe, ktorá odzrkadľuje estetiku plagatov a pohladnic zo zaciatku 20. storocia. V jednom z vizuálov sme komunikovali svetový unikát medzi liečivými procedúrami – piešťasnké bahno. Má ozdravujúce účinky na pohybové ústrojenstvo a lieči mnohé choroby. Vytvorili sme teda aj unikátnu verziu tohto vizuálu. Na jeho tvorbu sme použili samotný produkt – bahno.“ Viac informácií na www.zlatyklinec.sk.

Reklama

 

Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad Awards Association, s. r. o., a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director’s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie. Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie.

Reklama

Zdroj: www.zlatyklinec.sk, FB Kúpele Piešťany. Pozn. red. článok obsahuje reklamné údaje.

Reklama