Aktuality
Ako by mali kúpele komunikovať svoje produkty domácim obyvateľom?
Piešťanci napriek tomu, že žijú v kúpeľnom meste, často netušia, čo kúpele ponúkajú. Navrhnúť riešenie ako túto situáciu zlepšiť prostredníctvom komunikačnej stratégie, by chcela Michaela Chebeňová, ktorá je študentkou piateho ročníka na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne v odbore marketingovej komunikácie. Danou témou sa zaoberá vo svojej diplomovej práci.
Cieľom práce je vytvorenie komunikačnej stratégie pre kúpele orientovanej pre domácich obyvateľov. Podľa M. Chebeňovej je veľká škoda, že bývame v kúpeľnom meste, a mnoho domácich ani len netuší, aké služby kúpele ponúkajú, a preto ich ani nevyužívajú.
Pre získanie informácií vytvorila mladá Piešťanka online dotazník, ktorí potrebuje vyplniť od čo najväčšieho množstva obyvateľov Piešťan a okolitých obcí. Pýta sa v ňom napríklad či viete , aké služby Kúpele Piešťany poskytujú, či ste už využili ich služby, alebo či ste navštívili ich webstránku…
Vyplnenie dotazníka s tridsiatimi otázkami vám nezaberie viac ako 5 až 10 minút.
-th-, Ilustr. foto: -mp-