Aktuality
Nevedeli ste sa dovolať do TAVOSu, vyriešiť by to vraj malo call-centrum a infolinka
Snažili ste sa dovolať na telefónne čísla Trnavskej vodárenskej spoločnosti a nepodarilo sa vám to? Čo robiť, keď potrebujete reklamovať vystavenú faktúru a neviete sa s nikým spojiť. Dovoláte sa jedine na poruchy, avšak tam vám povedia, že v tejto veci vám nevedia pomôcť. S takýmto problémom sa na nás pred časom obrátila naša čitateľka. Podľa obchodného riaditeľa TAVOSu mohol byť problém spôsobený vyťaženosťou zamestnancov v zákazníckych centrách. Situáciu by malo vyriešiť plánované call-centrum.
„Uvedený problém je pravdepodobne spôsobený vyťaženosťou zamestnancov na zákazníckych centrách našej spoločnosti. Kontaktné čísla sú uvedené aj na webovej stránke www.tavos.sk. V prípade, že na telefonát nedostanete odpoveď je potrebné hovor opakovať. Za vzniknuté komplikácie sa zákazníčke ospravedlňujeme,“ uviedol vo svojom stanovisku obchodný riaditeľ Trnavskej vodárenskej spoločnosti Adrián Bódis. Podľa riaditeľa je tiež možné využiť email reklamacie@tavos.sk, na ktorý môže čitateľka tiež napísať a určite jej odpovedia.
Ani jeden zo spôsobov, teda hľadanie kontaktov na webe, či písanie emailu, však nevyrieši situáciu pre starších obyvateľov, ktorí nemusia byť natoľko zdatný, aby to zvládli. Obchodný riaditeľ spoločnosti tvrdí, že aj to v dohľadnej dobe vyriešia. „V tejto súvislosti by som tiež rád uviedol, že pripravujeme v krátkej dobe zriadenie call-centra a zákazníckej infolinky, pričom jeden z hlavných cieľov je zabránenie vzniku podobných situácií ako opisuje čitateľka. Takéto podnety od zákazníkov vnímame ako hlavný motív nášho úsilia o skvalitňovanie prístupu a kontaktu s našimi zákazníkmi,“ povedal A. Bódis.
-lt- Ilustr. foto: -th-